Merkelige søkeord del 4

Å ta en tomåneders bloggpause kan være dumt. Lesertallet faller og kommentarene uteblir. En skulle også tro at søkene som fører til bloggen avtar etter hvert, men den gang ei. Til tross for at jeg har latt være å oppdatere i lang tid har folk fortsatt å finne bloggen min ved hjelp av de rareste søkeord. Det kommer gjerne flere hundre hver dag, og jeg har plukket ut noen av de beste fra den siste tiden:

  • Jeg er feit og du er stygg men jeg kan. Hva kan du? Slanke deg? Skjønnhetsoperere den andre personen som er involvert? Eller bare leve med det?
  • Statue ved domkirka mann med rør. Det kan godt hende en av statuene bærer på et rør. Nidaros domkirke mange nok statuer til at også en rørlegger kan finnes blant dem.
  • Hvordan vet man at man har drømmejobben. Venter du på at noen skal fortelle deg det? På at noen skal være sjalu? Prøve å stjele jobben din? Kjære deg, drømmejobben kan være hva som helst. Hvis du gleder deg til å dra på jobb hver dag er du farlig nær.
  • Hva gjør man med slappe muskler. Prøvd å trene? Ikke? Da lar du dem være. Prøv å være mest mulig i ro. Da holder de seg slappe.
  • Hvordan bli som taylor momsen. Skaff deg en latterlig klesstil og spe på med i overkant mørk sminke. Da er du i nærheten.
  • Jeg må bruke bleier hvorfor det. Hvor gammel er du? Hvis du er under tre år antar jeg at du av naturlige årsaker ikke har lært å gå på do ennå. Du er derimot svært flink til å skrive for alderen! Hvis du er voksen har du sikkert problemer med inkontinens. Du er heller ikke så flink skriftlig, men det har ingenting med bleiene å gjøre.

Bilde lånt fra aftenposten.no. Foto: Bjørge Stein J.

  • Hvorfor er seltin senere enn bordsalt. Seltin har det sjelden travelt og rekker aldri bussen.
  • Lei av kommentarer om at jeg er for tjukk. Du har to muligheter: 1. Begynn å trene. 2. Ikke bry deg om det.
  • Hva betyr 2 girls 1 cup. Det er to jenter og en kopp og… Det er bare å google det, lille venn. Eller vent, det gjorde du jo.
  • En sånn jeg å. Har du ingen egen vilje? Eller er du bare en sånn du også?
  • Er det best å la være å fylle ut utdanning på en jobbsøknad. Selvfølgelig. Arbeidsgivere hater folk med utdanning. De vil helst ha folk med minst mulig erfaring, kunnskap og utdanning. Vet du, jeg foreslår at du leverer en helt blank CV. Det er best. Eller så kan du lese dette.
  • Vet du om en rosablogger. Ja.
  • Hva er kanin kastrering. Jeg aner ikke. Men kaninkastrering handler nok om å avvæpne kaninhannens edlere deler. Det gikk veldig bra med Oskar i hvert fall.

Oskar elsker snø. Bildet er fra i vinter.

  • Forkortelser for cirka. Så vidt jeg vet finnes det bare en, og det er «ca.». Les mer om forkortelser.
  • Metal stilen. Er kul.
  • Matfløte i fløtepoter. Du har lest for mange eventyr. Mikkel Rev fikk ikke hvit halespiss på grunn av fløte. Tror ikke potene er hvite av den grunn heller.
  • Han fikk meg til å tisse i en kopp. Hvis det var legen din som gjorde det er det helt normalt. Hvis du ble bedt om det i militæret etter perm er også dét normalt. Som regel. Hvis kameraten, kjæresten eller en slektning av deg gjorde det er det derimot litt merkeligere.
  • Hjemme hos metal kjendiser. Slutt å dele ord! Ja, det er nok ikke lenge til Fenriz åpner hjemmet sitt for Se&Hør.

Nå kan du til og med bo i huset til en ekte black metal-type. Varg Vikernes solgte huset sitt. Bilde fra vg.no.

  • Passion4baking dårlig språk. Ja, dessverre. Men det er kanskje ikke så rart. Manuela er tross alt nederlandsk og bosatt i Sverige.
  • Gjøre seg selv syk. Jeg sladrer til læreren din!
  • hvordan+man+skrive+på+cv+at+man+holder+på+et+kurs+akkurat+nå: Ikke sånn i hvert fall. Se hvordan man gjør det på denne CV-oppskriften. Kurs kan fylles inn på samme måte som utdanning og arbeidserfaring.
  • Jenter har land og mnd som facebook status. Ja, har du hørt på maken. De tullingene tror de kan kurere brystkreft ved å være kjipe og kryptiske.
  • Hvor lenge etter utløpsdato kan man spise biff. Så lenge den ikke lukter dårlig.
  • Pølse utgått på dato 1 dag. DU KAN DØ OM DU SPISER DEN! Kødda. Se kommentaren over.
  • dave mustaine nike terminators. Ja! Et godt valg. Les dette for å bli mer lik Dave Mustaine og andre folk med kul stil.

Ok, her har Dave Mustaine riktignok på seg Converse, men du må gjerne la deg inspirere av bildet.

  • Du skal ikke ta all søkeord-statistikk for god fisk. Det håper jeg da virkelig ikke.
  • Metal inspirasjon: Se tidligere kommentarer.
  • Kan de som har wordpress profil se hvem som kikker på den. Ja. Du heter Willy Bertand Nilsen-Ruud, er født 8.9.1977 og bor på Løten. Kommer og tar deg snart.
  • Plagsom jente. Du er på bloggen til ei.

Er det ikke fantastisk å ha meg tilbake? Fnis.

Dette innlegget ble publisert i Humor og merket med . Bokmerk permalenken.

7 svar til Merkelige søkeord del 4

  1. Vero sier:

    Hahahhaha!!! Okey disse var nye for meg og. Men har du sett den REKKA med innlegg jeg har da?! Det er blitt helt absurd. Sjekker daglig og jaggu er det ikke minst 7 nye merkelige ord hver dag og. Det blir stadig verre også. Jeg blir redd.

    Men det er godt å høre at andre også får absurder treff, begynte å lure om det hadde mer med bloggene mine enn med søkevanene til folk. Tydeligvis heller en kombinasjon.

    • Radiojente sier:

      Ja, herlighet, du har jo TI sånne. Nå skriver du om mye rart også da, men kombinasjonen av søkeord… Jeg HAR ikke ord, faktisk. Men gøy er det.

      • Vero sier:

        Jeg har opp til nr 16 eller noe lagret, men ikke lagt ut. Nå orker jeg ikke mer, og slettet også alt innhold i den gamle bloggen. Se om det hjelper hahaha!!

  2. Lammelåret sier:

    Hvorfor i all verden kommer alle til deg? Ingen rare søkerord til meg, buhu..

    Velkommen tilbake til bloggeverden.

  3. Siv sier:

    hahahaha! Også du som kommenterer det så bra ;)) Men her var det virkelig MYE rart, du!

  4. martinejhm sier:

    hahaha, så mye bra! Moro å se hva folk egentlig kan finne på å søke om..

Legg igjen en kommentar

