Jeg flytter til Oslo!

Nå begynner det å bli lenge siden sist jeg blogget. Håper i hvert fall noen av dere har savnet mitt nærvær? Grunnen til fraværet at jeg har hatt fryktelig mye å gjøre den siste måneden. I perioder har jeg arbeidet i nesten 200 % stilling, og det tar virkelig på både kropp og sjel.

Slik danser jeg akkurat nå. Men hvorfor? Bilde lånt av Jessica Clark: amp3d.co/2011/jessica-clark/happy-dance/

I tillegg til all jobbinga har jeg hatt noen svært spennende prosjekter på planen. Ukesvis med papirarbeid, reiser og intervjuer har ført til at jeg endelig har fått fast arbeid. I oktober begynner jeg som akustikkrådgiver hos Reinertsen i Oslo, og jeg gleder meg som en unge. For en drømmejobb! Det betyr at jeg forlater trygge Trondheim og vender nesen sørover.

Jeg er like glad som Helan og Halvan! Bilde fra lost100pounds.wordpress.com

Jeg kommer sikkert til å begynne med bloggingen igjen etter hvert. Det kan komme mange humoristiske og språkrelaterte innlegg ut av det å bo i storbyen. (Og så får jeg sikkert litt bedre tid etter hvert også.)

Følg med, kjære lesere. Jeg gleder meg i hvert fall til å gå inn i en ny æra!

Dette innlegget ble publisert i Hverdag, Jobb og studier og merket med . Bokmerk permalenken.

17 svar til Jeg flytter til Oslo!

  1. Veronica/Mentale Godtepose sier:

    Wow gratulerer med fast jobb!!

    • Radiojente sier:

      Takk! Det var særdeles gode nyheter. Har stått på som en gal det siste året, så er glad det endelig bar frukter. :) Greit å ha bare en jobb (ok, to da) i stedet for fire. Gleder meg til å begynne!

  2. Siv sier:

    HURRA! Gratulerer med jobb! 200%, det høres ikke så avslappende ut, nei :p

  3. Trygve Helgason sier:

    Dette var strålende nyheter! Gratulerer med nyjobben:-) Vel fortjent!

  4. Gratulerer ja!! Goodness shitness ! =)

  5. Skal mekke et navneskilt til døra på den nye kåken din. Skal det stå CASA DEL STENKLØVOS <3 eller STENKLØV RESIDENSEN?

  6. Sv: Oi, håper ikke det tar like lang tid før jeg får meg en jobb :o

    Gratulerer så mye med ny og fast jobb til deg! :D Blir nok spennende å flytte til Oslo :)

  7. Siv sier:

    Du er så søt som legger igjen sånne kjempefine kommentarer i ny og ned!

  8. Charlotte K. sier:

    Hei! Du er med i Bloggportrettet mitt idag! :)

  9. Siv sier:

    Hvor bliiir det av deg? Nå har det gått 2 måneder altså ;D

    • Radiojente sier:

      Jeg veeet. Sitter og vurderer om jeg skal fortsette eller ikke. Jeg trenger liksom ikke bloggingen mer, men samtidig er det trist å ikke fortsette. Hovedgrunnen til at jeg ikke har blogget er at jeg har jobbet og reist så mye. Blir også sliten når alt er helt nytt, og da er det bedre å trene, være sosial eller slappe av på sofaen med en bok enn å konsentrere seg om å blogge bra.

      Men det at folk faktisk ønsker at jeg skal blogge gjør at jeg nesten må vurdere det en gang til. :D Det er jo hyggelig at folk vil lese det jeg skriver. Du er forresten kjempeflink til å blogge selv! Er innom flere ganger i uka. Neste uke skal jeg være i Vinstra i fem dager, og da kan det godt hende jeg får litt tid. Nå MÅ jeg jo bare prøve!

  10. Siv sier:

    HURRA for at masing funker! Jeg var her jo ikke sååå lenge, så jeg var så spent på å ser mer av skribleriene dine!!! Og hei; takk for at det! Og for at du er innom bloggen min også; makes me happy :D

Legg igjen en kommentar

