Merkelige søkeord del 3

Snodige, usaklige og hårreisende søkeord blir aldri kjedelig. Jeg har skrevet litt om søkeordene som fører dere til bloggen min tidligere, og har fått mang en latter når jeg har sjekket statistikken. Av og til lurer jeg på hva folk tenkte da de skrev nettopp det de gjorde. Andre ganger tar jeg meg selv i å undre: Hva er det egentlig jeg skriver om? Jeg får nemlig treff ut fra utrolig mange mystiske setninger og ord. Her er noen av mine favoritter fra den siste tiden – med kommentarer.

  • Rimi rødsprit: Mulig denne personen bare skulle ha rødsprit til avfetting, brennvæske, som antifrostmiddel eller løsemiddel. Jeg blir likevel skeptisk.
  • Jeg vil forresten benytte: Hva da? Anledningen? Buksene mine? Et år på å reise rundt i Mandal? Et merkelig søkeord?
  • Svenske slagere med Snoop Dogg: Jeg tviler på at Snoop Dogg har sunget noe særlig på svensk. Men han har sikkert hatt låter inne på svenske hitlister også.
  • Hvordan skrives ananas: Gratulerer, du trengte egentlig ikke å søke på skrivemåten! Det skrives nemlig «ananas».
  • Jeg greier ikke gjøre det slutt: Ta deg sammen.
  • «Støvlene» hund: Har hunden tisset i støvlene dine? Trenger du hundestøvler? Hva vil du?
  • Mage valker sitte: Vil du ha bilder av folk som sitter og får valker på magen? Eller lurer du på om det er normalt? Svaret er ja. Til og med anorektikere får valker på magen når de sitter med bøyd rygg.

Ok, det er kanskje ikke så mange valker å spore her. Men vil du virkelig se slik ut? ERS! Bilde funnet hos holdkjeks.blogg.no.

  • Henning Sommerro hvitløk: Jeg vet ikke hvilket forhold Henning Sommerro har til hvitløk. Jeg er også usikker på om han har komponert musikk som har med hvitløk å gjøre.
  • Knorr hjemmelaget lasagne oppskrift: Joda, jeg har lagt ut en oppskrift på hjemmelaget lasagne. Men lasagnen er såvisst ikke hjemmelaget hvis du bruker en pakke fra Knorr. Da er den et halvfabrikat.
  • Noen som liker og blogge om bleier: Vel, ikke jeg i hvert fall. Kanskje småbarnsmødre og fetisjister? Prøv det.
  • Hvor tjukk skal en legg være på mennesker: Omkretsen være 43,7 cm. Ellers er det noe alvorlig galt med deg. Eventuelt er det ganske store forskjeller mellom oss mennesker. Tenk deg om: Var leggene dine like tykke da du ble født som de er nå? Har alle du ser rundt deg på gata helt like legger? Pleier avisene å skrive om dette?
  • Fett valker under rumpa: Joda, det er ganske vanlig å ha valker der også, akkurat som på magen. Hvis du veier 287 kg bør du vurdere å slanke deg. Dersom du er det som kan kalles normalvektig (det avhenger av høyde, kroppsfasong og mye annet, ikke bare vekten din), trenger du ikke tenke på det. Det er bare å trene rumpa, det.
  • Html koder til rosa blogg: Jeg tror html-koder er like uansett om bloggen er blå, sølvgrå eller uringul. Men du tenkte kanskje på fargekoder.
  • Klarer ikke mer. Finner aldri en jobb som nyutdannet: Aldri? Hvis du fortsatt er nyutdannet, har du vel ikke rukket å lete i en evighet allerede? 
  • Hvordan strikke kylling kostyme til kanin: Ja, jeg vet jeg har nevnt denne før, men jeg blir aldri lei av den. Den er like morsom hver gang.

Kaninkylling. Laget av fearFox på DeviantART.

Jeg får selvfølgelig mange treff fra folk som søker på «normale» ting også, men det er ikke like artig å fortelle om de 80 personene som har søkt på potetbåt-oppskrifter, reisebrev fra Riga eller oppsett på CV.

Har du blogg? Får du mange rare søkeord i statistikken din?

Dette innlegget ble publisert i Humor, Sosiale medier og merket med , , . Bokmerk permalenken.

16 svar til Merkelige søkeord del 3

  1. Dette var jo ingenting. Jeg har 3 deler klare allerede – og det blir ikke akkurat mer normalt. Jeg slår jo alt og allting i særhet.

    • Radiojente sier:

      Dette er bare et utvalg, for jeg har skrevet om det før. Mange av søkeordene forsvinner også etter hvert, men jeg forsøker å skrive ned nye hver dag. Men ja, du skriver virkelig om ting ingen andre skriver om. Vedder på at jeg kommer på bloggen din hvis jeg søker på «passer sjøgress med appelsinsmak med palestinsk valnøttbrus?».

  2. Ole Morten sier:

    Apropos Snoop Dogg og svensktoppar: http://www.youtube.com/watch?v=U9Jij9LNetg

  3. siljeste sier:

    Bildet av kvinnen med anoreksi var forstyrrende. Mest fordi det virker som et modellbilde, ikke en skremselskampanje. Vedkommende var for «fyldig» og «pen» i ansiktet. Så ja, ers, det virker som en modell. Usunt ideal. SLANK DÆ INN TE BEINMARGEN, MEN POMP OPP TRYNE ETTERPÅ DA. FIIIN.

    Fra sak til annen: Jeg lo av et par av søkene. Svenske slagere med Snoop Dogg var best. Jeg skulle gitt mye for å vite hva vedkommende ville ha tak i, og om han eller hun fant det. Men et annet søkeord fikk meg til å lure på hvordan det er mulig å klare å styre unna bleiebloggere? De er jo over hele Facebook, i hvert fall hvis du har mer enn sju venner. Jeg vil ha suksessoppskriften til den som faktisk måtte SØKE for å finne det.

  4. Charlotte K. sier:

    Syykt hva folk googler, haha! :P

    Sv: Selvfølgelig, tror absolutt ikke alle raver rundt fulle! Men ingen kan vel nekte for at mange også gjør det? Er man veldig musikkinteresert, så tviler jeg ikke på at festival er dritkult, men det er ikke min «cup of tea» :)

  5. Avin Rostami sier:

    haha dette fikk meg til å le godt, utenom det forskrekkelige bildet! japp jeg får også mange rare søke ord, men ikke akkurat de du får da:)

  6. May-Helen sier:

    Hehe. Hærlig blogg du har. Gøy å lese. :)

    Ønsker deg en fin uke. :)

    Klem May-Helen

  7. Yasemin. sier:

    søkte nettopp på min egen blogg, og da kom dette innlegget opp. hoho! nettverdnen er syk :(

    • Radiojente sier:

      Hahaha, seriøst? Jeg husker å ha vært innom din blogg, og trodde kanskje du hadde kommentert her en gang tidligere, men nei. Det er bare å konstatere at nettverdenen er syk, ja. xD

  8. Tilbaketråkk: Sinnsyke søk del 7 « Frittgående Vero

Legg igjen en kommentar

