Lydverket-debut

Lydverket publiserte i dag en omtale av Morbid Angels Illud Divinum Insanus. Det er min første anmeldelse for Lydverket, og jeg er strålende fornøyd med tilbakemeldingene. Jeg gleder meg til fortsettelsen!

Forsiden på nrk.no/lydverket akkurat nå.

Med dette tar jeg ferie i noen dager. Jeg kommer ikke til å ta med PCen på tur, så det er usikkert om jeg vil blogge og godkjenne kommentater mens jeg er borte. Dere får kose dere med gamle innlegg i mens, og kommentere som gale.

Håper alle har det bra og tar vare på seg selv. Det skal i hvert fall jeg gjøre. Ha en feiende flott uke, folkens!

Dette innlegget ble publisert i Jobb og studier, Musikk og konserter og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

5 svar til Lydverket-debut

  1. Så bra!! Er virkelig ikke et «blikkhau», men likte «musikalsk avføring». En artig og jeg føler også, saklig, anmeldelse. Flere sånne!!!

    Og god ferie! Det ER godt mulig jeg er vekk ei stund etter helga selv, men det skriver jeg vel kanskje et sted.

  2. Lene sier:

    SV: Takk! Har bare flyttet hjem for sommeren da, og ja, jeg er fotograf i sommer :) Får prøvd meg på både portrettfoto, eiendomsfoto og produktfoto. Tar på meg det som er av oppdrag, for å få testet meg selv litt.

  3. Siv sier:

    Det er morsomt, det! Og fordi DU skrev det, må jeg vel lese det selv om jeg ikke interesserer meg for sånt ;)

  4. For anglifisering sier:

    PC? Herregud, kall det datamaskin da !

    • Radiojente sier:

      Haha, min første «negative» kommentar. <3 Liker at du leser det jeg skriver og får med deg innholdet. Og jo, jeg burde absolutt ha skrevet datamaskin i stedet for PC. Det er lett å falle i egne feller. Men det er derfor språk er så interessant også. :)

Legg igjen en kommentar

