Radiojente har blitt .com!

Nå blir det lettere å finne bloggen min! Jeg har nemlig gått til anskaffelse av et .com-domene. Den gamle adressen vil fortsatt fungere, men radiojente.com er fra nå av hovedadressen til bloggen.

Håper dere vil fortsette å følge meg fremover, selv om jeg ikke blogger hver eneste dag. Jeg kommer til å prioritere gode og fornuftige innlegg fremfor uinteressante hverdagsoppdateringer. Det tror jeg gagner både dere og meg.

Husk at dere kan følge meg på Bloglovin og Twitter hvis dere vil. På Bloglovin får dere beskjed når jeg legger ut et nytt innlegg, og jeg forsøker å oppdatere Twitter-kontoen min hver dag.

bloglovin By: TwitterButtons.com

Det er alltid hyggelig å få kommentarer, og jeg liker at besøkstallene stadig peker oppover. Tusen takk, folkens! Hvis dere har noen tilbakemeldinger å komme med, er det bare å skrive en kommentar eller sende en e-post.

Dette innlegget ble publisert i Sosiale medier og merket med , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

