Jeg har fått praksisplass i Radioadressa!

Nå er jeg skikkelig fornøyd og veldig glad! For å skaffe meg mer og bredere arbeidserfaring, har jeg i det siste lett etter en relevant praksisplass. I går fikk jeg napp hos Radioadressa, en populær lokalradiokanal som eies av Adresseavisen ASA.

Praksisperioden varer i ca. en måned, og jeg kommer til å være på lufta fra mandag 16. mai. Jeg skal være medprogramleder med Bengt Sæther i Radioadressas Frokost, og reporter i samarbeid med programleder Martin Andersen i Radioadressas Ettermiddag.

Radioadressa sender på FM-båndet i Trondheim og deler av Nord-Trøndelag, men kan i tillegg høres over Internett på denne adressen.

Som vaskeekte trønder har jeg vokst opp med Adresseavisen, TV-Trøndelag (nå TV-Adressa) og Radioadressa. Jeg gleder meg til å ta fatt på jobben i Midt-Norges største mediehus, og ser fram til å holde folk med selskap over eteren igjen. Ingenting er morsommere enn radio!

Har du hatt praksisplass et sted? Hvordan gikk det?

Dette innlegget ble publisert i Jobb og studier, Radio og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

2 svar til Jeg har fått praksisplass i Radioadressa!

  1. Veronica/Mentale Godtepose sier:

    Oj, så heldig du er!! Grei erfaring det der ja!

    Håper selv på napp om dagen enten som fast lørdagshjelp på brillebutikk, det duger jo det, eller en anenn liten stilling på helsekost. Virkelig en drømmejobb, men det er på senteret hvor jeg allerede har vært to ganger, og ca alt som starter opp legger ned. Ville det vært på det andre senteret vårt ville jeg jublet og håpet på sikker jobb, men.. ja. Jobb er jobb, lønn er lønn, erfaring er erfaring, men langvarighet, stabilitet… Siste nytt er at klesbutikken la ned der også, hva er et senter uten klesbutikk!!

    • Radiojente sier:

      Ja, en mulig kort jobb er bedre enn ingen jobb! Dette er jo bare for en måned foreløpig, men det er verdifullt for det. Jeg tror det kan føre meg nærmere målet mitt i hvert fall. :) Og det samme gjelder jo for deg. Selv om butikken kanskje blir nedlagt, har du fortsatt gjort et solid stykke arbeid. Du ville i hvert fall ha passet inn på en helsekostbutikk! Krysser fingrene for deg.

Legg igjen en kommentar

