Rare søk og spørsmålsrunder

Jeg begynner ofte å humre når jeg sjekker hva folk har søkt på når de finner bloggen min. Dere søker på så mye rart! Toppsøkene er ribbe, Riga, Reidar Fredrik Frydenlund, Bresjnev, Annais, Radiojente, Uffa og Judas Priest. Det er kanskje ikke så rart, for jeg har skrevet lange innlegg om julemat, TVNorges voldtekt av Marve Fleksnes, Bresjnev på byen, brannen på Uffa, reisebrev fra Riga og flere blogganbefalninger.

Men jeg kan ikke huske å ha skrevet om hvorfor man sier «dekk» til hunden, minimalistiske salt- og pepperbøsser, strikkeoppskrifter og hvordan man kan bli Mary Kate trinn for trinn. Jeg forstår heller ikke hvorfor en mann søker par her? Æ må flir.

Spør meg!

Jeg tenkte forresten å kjøre i gang en spørsmålsrunde. Bloggen begynner å få såpass mange lesere at det kan bli gøy! Kanskje det til og med er noen som lurer på noe? :)

Dere kan stille spørsmål om alt mellom himmel og jord. Krenkende og svært private spørsmål vil derimot ikke bli besvart. Ellers skal jeg svare så godt jeg kan. Spørsmålsrunden avsluttes på fredag.

Hva venter du på? Sett i gang og still spørsmål!

Dette innlegget ble publisert i Humor, Jobb og studier, Sosiale medier, Spørsmålsrunder og merket med , . Bokmerk permalenken.

3 svar til Rare søk og spørsmålsrunder

  1. Eva sier:

    Jeg fant leopardskjørtet på Indiska, faktisk. 199 kroner, og det sitter helt perfekt! I alle fall på meg, men alle er jo ikke like :p Det er utstilt på en dukke med en gang du suser inn døren der, så er (inntil videre) lett å finne det.

  2. Lise sier:

    Om du kunne velge EN av supermanns superkrefter, hvilken ville det vært? Og hvorfor?

    Og – om du hadde sittet foran en peis og grillet marshmallows, og den tok fyr, ville du prøvd å slukke den eller bare latt den brenne?

    Til slutt; Du skal kaste deg ned en trapp og har tre madrasser til disposisjon. Ville du plassert dem i trappen og siktet deg inn med en gang, eller i enden av trappen og satset på at du får kastet deg langt nok?

  3. Åse sier:

    Hva er du avhengig av? (Kan være alt fra facebook til heroin)
    Hva er drømmejobben din?
    Kan vi ta en fest snart?
    Hvem tror du kom først av høna og egget?
    Hva er din daglige makeup-routine?

Legg igjen en kommentar

