5000 besøkende

50 dager og 5000 besøkende. Det er helt uvirkelig. Tenk at denne bloggen har oppnådd mange sidevisninger i løpet av kort tid? Ikke skriver jeg særlig mye om mote eller sminke. Ikke slenger jeg med leppa kun for å provosere. Ikke deler jeg mengder av privat informasjon. Ikke har jeg speilrefleks og masse bilder. Kult.

Jeg er klar over at 5000 visninger i løpet av halvannen måned ikke er så mye når man tenker på at f.eks. Voe hadde opptil 70 000 lesere daglig. Men for en som nettopp har begynt å blogge er det hyggelig å vite. En god start gir kanskje en enda bedre fortsettelse, eller hva?

Her er noen tørre fakta om Radiojentes blogg:

  • 29. november ble det besøksrekord på bloggen med 310 visninger på ett døgn. Nå ligger snittet på ca. 100 visninger daglig, men det ser ut som det er på vei oppover.
  • Jeg har lagt ut 67 innlegg, opprettet 38 kategorier og 322 stikkord.
  • Jeg har fått 205 kommentarer, inkludert mine egne svar. Tusen takk, alle sammen!
  • De fleste leserne finner bloggen gjennom Bloggurat, VG Nett, Bloglovin, Twitter og Facebook.
  • Ribbe, pinnekjøtt eller lutefisk? er det mest leste innlegget på bloggen. Hakk i hæl følger TVNorge voldtar Marve Fleksnes og posten Blogger det er verdt å lese.
  • Det lønner seg å være aktuell. Søkeordene «ribbe», «Reidar Fredrik Frydelund», «Ulrikke Døvigen» og «Uffa» har gitt meg mange besøkende.
  • Jeg har arrangert én konkurranse. Premien var en sjokolade fra Riga.
  • Ukas artist har foreløpig ikke vært en populær kategori. Flere av innleggene i denne gruppen havner nederst på listen over mest leste bloggposter. Noe å endre på, kanskje?

Det hender at jeg feirer. Hurra.

Mange takk skal dere ha, kjære lesere! Jeg håper dere er fornøyd med innholdet på bloggen. Dere må gjerne komme med tips til forbedringer eller endringer på bloggen. Si også fra dersom det er noe spesielt dere vil lese om.

Jeg har en del planer for videre blogging, men trenger også deres hjelp for å bli bedre.

Har du noe du skulle ha sagt, kanskje? :)

 

Dette innlegget ble publisert i Sosiale medier og merket med , , . Bokmerk permalenken.

Ett svar til 5000 besøkende

  1. Tilbaketråkk: Tweets that mention 5000 besøkende | Radiojente -- Topsy.com

Legg igjen en kommentar

