Gjett hvor vi skal!

Jeg har tatt fram den berømte pakkelista og hentet et lass med klær, sko og andre nødvendigheter. Samboeren og jeg skal nemlig reise bort, nærmere bestemt hit:

Men hvor er dette?

Reisemålet ligger bare en kjapp flytur unna Trondheim. Vi gleder oss veldig til å besøke en hovedstad med en lang og turbulent historie. God mat, handling, spa, museer og uteliv – her kommer vi! Men hvor er det vi skal?

Den som gjetter det i løpet av dagen skal få en sjokolade fra reisemålet. Helt sant. Dette er min aller første konkurranse, så dersom du vil være med inn i historien må du melde deg på.

Bruk kommentarfeltet og gjett i vei!

Dette innlegget ble publisert i Konkurranser, Reise og merket med , , , , . Bokmerk permalenken.

9 svar til Gjett hvor vi skal!

  1. Tjekkia? Praha? Latvia? Noe rundt der. Og nei, har aldri vært på de kanter, bildet bare ligner det jeg har sett.

  2. Åse sier:

    Du skal til RIGA, din heldiggris!! :D

  3. Bildet ditt heter Riga. Hihi! ;) God tur! Og kos dere masse :D

  4. Agleh sier:

    Men jeg har jo store planer om å gå ned i vekt i 2011, så du KAN ikke sende meg sjokolade! Jeg avstår derfor fra å svare….

  5. Sv: Jepp, ble ferdig i August! Så det kommer i andre del ;) Lykke til videre med lappen :)

  6. Tilbaketråkk: Riktig svar: Riga | Radiojente

  7. Tilbaketråkk: 5000 besøkende | Radiojente

Legg igjen en kommentar

