Nyttårsforsetter 2011

Jeg hater egentlig nyttårsforsetter. Flink bør en være året rundt uten å trenge et påskudd for det. Men jeg har noen mål for 2011 likevel. Jeg skal:

  • Få meg heltidsjobb
  • Begrense søtsakinntaket til to ganger i uka igjen
  • Fortsette å lage mat fra grunnen av
  • Besøke søsteren min i Bergen oftere
  • Finne fokus for bloggen
  • Se minst fire Judas Priest-konserter
  • Flytte (dersom jeg får jobb i en annen by)
  • Sykle så lenge det er sesong for det
  • Lese flere bøker
  • Lage flere radioreportasjer

Disse målene burde ikke være så vanskelige å nå? Jeg tror jeg er attraktiv på jobbmarkedet. Jeg klarte meg med lite søtsaker i hele 2010 (med unntak av i desember). Jeg grøsser allerede ved tanken på ferdigmat. Jeg vil møte søsteren min oftere.  Jeg er misfornøyd med at bloggen min spriker sånn. Vi har allerede planlagt fire Judas Priest-konserter i Tampere, Oslo, Bergen og København. Jeg har lyst til å flytte og gjør det lett dersom jeg får en jobb utenfor byen. Jeg må og skal holde meg sprek. Jeg er glad i å lese. Radio er best.

Lett.

Hva skal du gjøre i 2011?

Dette innlegget ble publisert i Inspirasjon, Jobb og studier, Jul og høytid og merket med , , . Bokmerk permalenken.

2 svar til Nyttårsforsetter 2011

  1. Silje sier:

    Jeg liker særlig det ene forsettet. Skal komme hjem litt mer i dette semesteret selv også! :)

Legg igjen en kommentar

