Radiojente sett i lys av quiz.start.no

Hvem er jeg? Hvorfor er jeg her? Hva er meningen med livet? Dette er spørsmål de fleste har stilt seg ved en eller annen anledning. Svaret koker ofte ned til enkle konklusjoner som: «42», «Jeg tenker, altså er jeg», «Gud har satt oss her» og så videre. Det er muligens greie svar for Douglas Adams-tilhengere, filosofer og religiøse. Men hva med oss andre? Jeg har lest, og det utallige ganger, at alle mennesker er forskjellige. Det er derfor ikke mulig å besvare menneskehetens «hvem er jeg»-spørsmål uten å nyansere svarene noe.

Kjære lesere, jeg har svarene. Eller i hvert fall ett av dem. Jeg har nemlig tatt ti ulike personlighetstester på quiz.start.no. Sammenlagt genererer de sikkert et svar som kan fortelle hvem jeg er. Helt sikkert. Helt seriøst. Prøv selv.

(Om du ikke skulle orke å lese gjennom alle svarene, kan du lese sammendraget på slutten av innlegget.)

Hvem er Radiojente i følge quiz.start.no?

Hvem er DU egentlig?

Den omtenksomme
Du er snill, omtensom, og tenker mye på andre, og ikke bare deg selv.
16.17% falt innenfor denne kategorien.

Har du et godt hjerte?
I hjertet ditt er det mye godhet, men kansje du vokter det litt vel strengt? Ikke mange slipper til, og de kan da ikke se hvor fantastisk du egentlig er.
46.41% har landet på denne bedømmelsen.

Hva er din mentale alder?
20
14.42% falt innenfor denne kategorien.

Hva bør du hete?
Natalie
Natalie:D Supersnill jente du kan stole på!
8.89% falt innenfor denne kategorien.

Hvilket land kommer du fra (mentalt sett)?
Danmark
Du er en typisk danske! Veldig omgjengelig og glad i en dram, røde pølser og morro!
16.93% falt innenfor denne kategorien.

Hvilken historisk personlighet er du?
Leonardo DaVinci
Du er et multigeni som både kan lage fantastiske kunstverker, utvikle usannsynlige oppfinnelser og tenke tanker høyt over de fleste andre. Det er bare å velge og vrake for deg! Hva skal du bli, hva skal du gjøre? Verden ligger for dine føtter. En ting er sikker: du vil huskes i mange, mange år etter din død.
6.59% falt innenfor denne kategorien.

Den store yrkestesten

Advokat
Hei kjære framtidlige rådgiver og dyktige kverulant! Dette yrket ser ut til å være noe for deg! Som advokat kan du hjelpe, bistå og gi råd til mennesker med juridiske problemer, enten de er misfornøyde med naboen eller har gjort ett dumt kjøp! Til og med om de har blitt siktet for en forbrytelse de kanskje ikke har gjort! Hvem trår til? DU! Det finnes mange varianter av yrker innenfor jusfagområdet. Du kan bli alt fra jurist til dommer, ja kanskje til og med statsadvokat! Ettersom utforming av ulike dokumenter utgjør en viktig del av jobben din, er det viktig at man har god skriftlig og muntlig formuleringsevne, SAMT ORDENSANS! Og det har du! Lønnsnivået kan variere sterkt, alt etter hvilen grad du ønsker å oppnå og om du jobber i offentlig eller privat sektor men den rangerer fra ca. 340 000 til fem millioner kroner!! Så stå på!
3.06% falt innenfor denne kategorien.

Er du jentete eller guttete?

Jente-jente
Du er så søt atte! Du er en jente og stolt av det!
43.91% falt innenfor denne kategorien.

Hva slags type jente er du?
Gladjenta
Om humoren din er for alle er det du som vet, men du liker å le og blir glad for å se andre folk smile. Du er den fargerike personen som kan gjøre lange og gråe dager litt bedre.
43.55% falt innenfor denne kategorien.

Hva slags film er livet ditt?
Ungdomsfilm
Ditt liv er en typisk ungdomsfilm. Garantert terningkast to og høye besøkstall fra målgruppen. Er du tenåring er det jo forståelig at dumme lærere, stadig nye forelskelser, kviser og festing opptar hverdagen. Er du eldre bør du kanskje forsøke å vokse deg inn i en ny filmgenre?
22.23% falt innenfor denne kategorien.

Sammendrag

Jeg heter Natalie og er en søt jente-jente på 20 år. Jeg bor i Danmark, er omgjengelig og glad i pølse og dram. Jeg er snill, til å stole på, omtenksom og tenker mye på andre. I hjertet mitt er det mye godhet, men jeg vokter den strengt, så det er ikke så mange som vet at jeg er helt fantastisk. Kanskje jeg spøker det vekk med min gode humor? Jeg liker nemlig å le og gjøre andre glade. Dagen blir sjelden grå med meg i nærheten.

Jeg ligner på Leonardo Da Vinci og lager utrolige kunstverk og usannsynlige oppfinnelser. Verden ligger foran mine føtter, og jeg kan velge og vrake i jobber. Men det er advokat jeg vil bli. Jeg er tross alt en kverulant med ordenssans, og ikke minst flink til å formulere meg. Akkurat nå går derimot dagene med på å hate lærere, bli forelsket, klemme kviser og gå på fester. Men jeg kommer til å bli husket lenge etter min død.

Ja, dette er altså meg. Hvem er du?

Dette innlegget ble publisert i Radiojente tester, Sosiale medier og merket med , , , , , . Bokmerk permalenken.

4 svar til Radiojente sett i lys av quiz.start.no

  1. nina sier:

    my av det der stemme t dæ, frøken ;) men æ stusse litt på om du hate lærera og klemme kvisa for tida? og du føle dæ kanskje eldre enn 20 på mange punkta. Men glad i pølse og dram, det e du, og det veie opp for resten som e litt uklart ;) <3

    • Radiojente sier:

      Haha, «takk»? :p Jeg synes det var mye som ikke stemte. Men blid og kverulant – det er meg! Flirer meg ihjel av at «pølser og dram» veier opp for alt annet. xD

  2. Silje sier:

    Pæronardo da Vinci.

Legg igjen en kommentar

