Røros vinterballsminke

Dere husker kanskje at jeg var på Røros i helgen? Skanckebua arrangerte «Girls Night Out», og temaet var snøkrystallball. Anne og jeg bestemte oss for å ta den helt ut, og kjørte på med grå kjoler, hvite smykker og hvit og blå sminke.

Øyne forfra.

Jeg brukte:

  • Hvit liner rundt øynene og på våtkanten
  • Hvit og rosa øyenskygge som base
  • Fem lyse blåtoner for å lage spill
  • Maskara
  • Perler og vippelim på siden av øynene
  • Glitter under brynet

Øyne fra siden.

Her vises glitteret litt bedre.

Åpen og lukket.

Sminken så kul ut der og da, men jeg fant ut at den ikke var noe særlig å gå ut blant folk med. Hvitfargen fikk øynene mine til å se ut som reflekser på alle fotografier, og ingen andre hadde dratt den så langt. Jeg endte opp med å tegne med svart kajal rundt øynene før vi gikk ut. Da ble ikke sminken like… syk.

Snøkrystaller, velkomstdrink, tapas og pan-galactic gargle blaster.

Anne og jeg hadde en topp kveld med nydelige tapas og godt selskap. Røros er absolutt ikke til å kimse av når det kommer til uteliv og gjestfrihet!

Hva synes du om sminken?

 

Dette innlegget ble publisert i Sminke, Uteliv og merket med , , . Bokmerk permalenken.

Ett svar til Røros vinterballsminke

  1. Anne sier:

    I looooooved it! Og det va x…D

    xD

Legg igjen en kommentar

