Følg meg på Twitter!

Jeg var lenge en Twitter-«hater». Jeg skjønte ikke poenget med å dele alt mulig med hele verden. Hvorfor skulle Jens Stoltenberg være interessert i å vite at jeg nettopp har spist pølser til middag? Og hvilken interesse har jeg av å lese at naboen kjøpte ny bil i går? Ingen.

Men etter å ha tenkt lenge og vel, kom jeg fram til at Twitter kunne brukes til mer en trivielle hverdagsoppdateringer. En kan bruke Twitter som kanal for å promotere interessante sider ved seg selv, legge ut lenker til materiale en har laget, følge med på personer og firmaer en er tilhenger av, samt synliggjøre det man faktisk vil synliggjøre på nettet. Banalt, men genialt.

Jeg er forsatt ganske fersk i «gamet», men jeg skal prøve å oppdatere ofte. Dersom jeg for eksempel ikke rekker å blogge en dag, lover jeg å si fra på Twitter.

Hvis du har lyst, kan du gjerne følge meg: Radiojente er nemlig på Twitter!

Du kan også følge meg på Bloglovin om du vil, sjekke ut Bloggurat eller Blogglisten. Hvis du abonnerer på bloggen min får du beskjed hver gang jeg legger ut et nytt innlegg. :)

Har du Twitter?

Dette innlegget ble publisert i Radiojente tipser, Sosiale medier og merket med , , , , . Bokmerk permalenken.

6 svar til Følg meg på Twitter!

  1. Veronica/Gale Matverden sier:

    Skjønner igrunn hva du mener. Skulle aaaldri ha twitter jeg, facebook ble såpass teit at der sletta jeg meg fra i vår/tidlig sommer. Nå laga jeg en konto i.. november? Og har brukt den flittig siden. Litt morsomt med wordpress-widget i menyen – så lenge du har åpen twitter kan alle se der og. Litt mer personlig for min del, litt morro for venner og.

    Så har jeg det litt morro via mobilen – oppdaterer der og. Venner synes det er artig når de sjekker, og svarer gjerne der om de har lite penger på mobilen. Wap koster jo ikke mange ørene, egentlig, og de bruker jo bare pcen.

    Dette virket som en ganske morsom blogg – jeg må titte litt rundt. Og så håper-håper-håper jeg etter mye tukling at du nå ser en link til min blogg når jeg har trykket send. Gjør jeg ikke det så blir jeg sur :P..

    • Radiojente sier:

      Hei, Veronica! Takk for fyldige og artige kommentarer. Jeg blir kjempeglad når folk leser og ikke minst _liker_ det jeg skriver! :D Av en eller annen grunn ser jeg ikke lenken til bloggen din, men jeg googlet og fant deg. Jeg skal jaggu lese hos deg også.

      Facebook er blitt en vane. Jeg klarer ikke å slette profilen min. Du er sterk. :P

      • Veronica/Gale Matverden sier:

        Argh brøl fres igjen gitt. Jeg har hatt to blogger fram til idag – da kom jeg på at jeg har to eposter – så nå har hvert epost fått hver sin blogg. Neida, hjalp tydeligvis ikke. Jeg aner ikke hva som er galt. REgnet jo med det var to blogger som var problemet – og skiftet derfor kallenavn. Tipper derfor du fant riktig og jeg venter i spenning ;)

        Synes det er artig å kommentere noe mer enn «kult» «fint» osv. Lagt deg til på bloglovn og nå ;) pleier ikke å like sånne alt-mulig-blogger men du var morsom :D og spennende innlegg.

        • Radiojente sier:

          Takk! :D Kjempefint å høre. Jeg hadde egentlig ikke tenkt å bli en alt mulig-blogger, men jeg jobber fortsatt med å finne «min nisje», så det blir litt varierte innlegg likevel. Vi får se hvordan det blir etter hvert. Jeg fant galskapsmatbloggen din. Regner med det er den du sikter til?

          • Ja nå har jeg forresten fått til link så ja det er matbloggen som liksom er «hoved». Privatbloggen er en skrothaug om dagen.

            Jeg tror at altmuligblogg kan passe de som har varierte interesser og god humor. Det er jo klart personlig hva man mener med god humor men, de fleste har vel en målgruppe. Du finner nok en nisje du og, om du bare vil ;)

            Og kos deg med pepperkakene!! Les når du har tid ;) Tid har jeg for mye av – du leste kanskje at jeg er arbeidsledig så jeg sitter nå og nerder stort sett på kveldstid. Igrunn ikke det verste å drive med, mener nå jeg.

            • Radiojente sier:

              Ja, jeg har verdens beste humor, så kanskje jeg slår an likevel? :P Takk for det.

              Tid, ja. Jeg prøver å ikke ha det. Har vært ganske arbeidsledig i en måned nå, og søker for harde livet. Jeg føler med deg. Vi «blogges» (uff, jeg hater det uttrykket, men jeg måtte).

Legg igjen en kommentar

