Lei av juleshopping

Jeg er hjemme igjen. Og godt er det. Nå er jeg lei av stappfulle handlegater, overpriset kunsthåndtverk, desperate juleshoppere,nisser i vinduet og ønskelister like lange som Robert Wadlow. Jeg skal i hvert fall ta et par dagers pause før jeg kjøper de siste gavene.

Jeg lover å komme sterkere tilbake med nye og innholdsrike innlegg i morgen. Jeg skal bare pakke ut, hvile litt og riste av meg all «julegleden» først. Vi høres!

(Jada, jeg er litt ironisk. Men en blir virkelig sliten av handlegatene i disse tider)

Dette innlegget ble publisert i Jul og høytid, Reise og merket med . Bokmerk permalenken.

Ett svar til Lei av juleshopping

  1. Veronica/Gale Matverden sier:

    Det er ikke ironisk en gang. Hylende unger som kaster mammas gaver rundt og kjeftende kjerringer og en person bak kassa og sånt… man blir suicidal med mindre sa jeg!! Nektet å sette en fot i butikker etterpå men det har da blitt mer en et besøk – merkelig nok. Gruet meg like mye hver gang. MEN NÅ – nå skal jeg være innelåst til nyttår. Punktum.

    Folk er gale. Spesielt nå.

Legg igjen en kommentar

