309 treff!

309 treff på én dag. Det er ikke så ille for en nyoppstartet blogg som verken diskuterer politikk eller mote. Radiojente klatrer oppover på WordPress sine lister over de mest populære bloggene akkurat nå, og det er godt å se. Tusen takk, kjære lesere! Jeg hadde ikke klart det uten dere. :)

Nå har jeg registrert meg på Bloggurat. Best å smi mens jernet er varmt. Er det ikke det de sier?

Jeg ønsker alle gamle og nye lesere velkommen og håper dere har lyst til å følge bloggen min. Fortell gjerne hva dere vil lese mer om, hva dere liker og hva dere ikke liker. Fyr løs! Nye innlegg med litt mer «ordentlig» innhold kommer i løpet av dagen.

Tommel opp!

Dette innlegget ble publisert i Sosiale medier og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

5 svar til 309 treff!

  1. Christine FA sier:

    Heia helle!!:)

  2. Espen Skarsbø Olsen sier:

    Regner med at du kommer med fine grafer og lignende når du har masse statistikk å gå utifra. <3 Grafer <3

Legg igjen en kommentar

