90-tallspartyturne til Trondheim!

Disse kommer:
2 Unlimited (NL)
E-Type (S)
Vengaboys (NL)
Rednex (NL/S)
Infinity (N)
Reset (N)
Howard & HC (N)

Collings Entertainment og Play Event Borgvang presenterer tidenes 90-talls line-up i Norge: We Love The 90s! Fredag 8. april 2011 blir det fest i Trondheim Spektrum. De 1000 første billettene koster visstnok bare 395,- + avgift. Kjøp billetter her.

ID: 18-års grense med egen 20-års avdeling. Facebook-event her.

Her er en promovideo for konsertshowet:

I disse sponsingstider: nei, jeg blir ikke sponset med dette innlegget. Hallo, jeg har sånn… tre lesere!

Jeg har i hvert fall lyst til å dra! Har du? :D

Dette innlegget ble publisert i Musikk og konserter, Radiojente tipser og merket med , , , , , , , , , , , . Bokmerk permalenken.

3 svar til 90-tallspartyturne til Trondheim!

  1. Ingvild Nygård sier:

    Å dæsken, som jeg gleder meg!

  2. Tilbaketråkk: Spilleliste: 90s dance party | Radiojente

Legg igjen en kommentar

